Vista normal Vista MARC Vista ISBD

Art thinking : cómo el arte puede transformar la educación / María Acaso y Clara Megías.

por Acaso López-Bosch, María; Megías, Clara.
Tipo: materialTypeLabelLibroSeries: ( Paidós educación ).Editor: Barcelona : Paidós, 2018 Edición: 1ª ed., 3ª imp.Descrición: 233 p. : il. ; 23 cm.ISBN: 9788449333705.Materia(s): Ensino -- Métodos | Enseñanza -- Métodos | Arte -- Enseñanza | Arte -- EnsinoResumo: Art Thinking proponnos un novo punto de vista desde o que enfocar a educación e facer que os alumnos volvan conectar con aquelas clases que se converteron nun tedio afastado da súa realidade. María Seica, cun provocador discurso, móstranos como utilizar a arte e a creatividade para revolucionar a forma de ensinar na aula. Así nos propón pequenos actos cotiáns que tanto profesores como alumnos e pais poderán poñer en práctica para darlle un xiro á escola. E se levásemos unha sandía a clase? Cal sería o resultado? Art Thinking é un método didáctico que se pode aplicar a todas as materias que consiste na necesidade de introducir a arte na educación para xerar pracer e sorpresa, e desa forma conseguir que o esforzo e a constancia aparezan de forma automática nos alumnos
    valoración media: 0.0 (0 votos)
Tipo de ítem Localización actual Sinatura topográfica Dispoñibilidade Data de vencemento Código de barras Datos do exemplar
Prestable IES 12 de Outubro
1-FIL VAR art Dispoñible OED016000011703

Art Thinking proponnos un novo punto de vista desde o que enfocar a educación e facer que os alumnos volvan conectar con aquelas clases que se converteron nun tedio afastado da súa realidade. María Seica, cun provocador discurso, móstranos como utilizar a arte e a creatividade para revolucionar a forma de ensinar na aula. Así nos propón pequenos actos cotiáns que tanto profesores como alumnos e pais poderán poñer en práctica para darlle un xiro á escola. E se levásemos unha sandía a clase? Cal sería o resultado? Art Thinking é un método didáctico que se pode aplicar a todas as materias que consiste na necesidade de introducir a arte na educación para xerar pracer e sorpresa, e desa forma conseguir que o esforzo e a constancia aparezan de forma automática nos alumnos