000 02010nam a2200241 i 4500
997 0 0 _e2
007 ta
008 230210s2023 sp |||e |||| 00| 0 glg d
017 _aVG 601-2023
020 _a9788411101578
080 _a30
100 1 _aBaceiredo Pérez, Rebeca
_d(1979-)
_eaut
_998452
245 1 3 _aOs corpos inscritos e os textos escritos
_b: Xénero, moda e literatura
_c/ Rebeca Baceiredo Pérez
250 _a1ª ed.
260 _aVigo
_b: Xerais
_c, 2023
300 _a152 p.
_c; 22 cm
490 1 _aEnsaio
_v; 33
520 3 _aO xénero foi tradicionalmente o obxecto de intercambio, o obxecto devido en mercadoría. O xénero, en tanto que conformación sexual cultural e en tanto que tecido (téxtil), fixo recaer ou axudou a atribuír a condición subalterna sobre a conformada feminidade. Elas son o xenérico, o Outro difuso, mentres que a masculinidade hexemónica se apropiou da condición de suxeito que ostenta o logos, a capacidade racional, a palabra articulada.Elas foron as encargadas de tecer as inscricións, que eles enunciaron, no tecido cultural. Ao suxeito hexemónico recoñecéuselle a alma racional, aos suxeitos subalternos cedéuselles a "phoné", a voz, propia da alma sensitiva, que non pode decidir o que é xusto ou inxusto, ou entre o ben e o mal. A voz d@ subaltern@ non pode decidir sobre a lei social, non pode escribir a palabra social, pero si debe manifestala no seu corpo, exercer a función subalterna de reproducir, de inscribir o ditado.Inscribíronse corpos, escribíronse textos. Atravesando a antropoloxía, a moda, a arte, a literatura e o mercado, proponse a deconstrución do xénero, vinculándoo a unha certa emancipación cultural."Os corpos inscritos e os textos escritos" combina a análise filosófica coa creación literaria en forma de relatos, mesturando xéneros e, finalmente, desfacéndoos.
650 7 _aFeminismo
_99509
650 7 _aModa
_925662
650 7 _aXénero
_922060
856 _uhttps://www.xerais.gal/libro.php?id=7269360