000 | 02010nam a2200241 i 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
007 | ta | ||
008 | 230210s2023 sp |||e |||| 00| 0 glg d | ||
017 | _aVG 601-2023 | ||
020 | _a9788411101578 | ||
080 | _a30 | ||
100 | 1 |
_aBaceiredo Pérez, Rebeca _d(1979-) _eaut _998452 |
|
245 | 1 | 3 |
_aOs corpos inscritos e os textos escritos _b: Xénero, moda e literatura _c/ Rebeca Baceiredo Pérez |
250 | _a1ª ed. | ||
260 |
_aVigo _b: Xerais _c, 2023 |
||
300 |
_a152 p. _c; 22 cm |
||
490 | 1 |
_aEnsaio _v; 33 |
|
520 | 3 | _aO xénero foi tradicionalmente o obxecto de intercambio, o obxecto devido en mercadoría. O xénero, en tanto que conformación sexual cultural e en tanto que tecido (téxtil), fixo recaer ou axudou a atribuír a condición subalterna sobre a conformada feminidade. Elas son o xenérico, o Outro difuso, mentres que a masculinidade hexemónica se apropiou da condición de suxeito que ostenta o logos, a capacidade racional, a palabra articulada.Elas foron as encargadas de tecer as inscricións, que eles enunciaron, no tecido cultural. Ao suxeito hexemónico recoñecéuselle a alma racional, aos suxeitos subalternos cedéuselles a "phoné", a voz, propia da alma sensitiva, que non pode decidir o que é xusto ou inxusto, ou entre o ben e o mal. A voz d@ subaltern@ non pode decidir sobre a lei social, non pode escribir a palabra social, pero si debe manifestala no seu corpo, exercer a función subalterna de reproducir, de inscribir o ditado.Inscribíronse corpos, escribíronse textos. Atravesando a antropoloxía, a moda, a arte, a literatura e o mercado, proponse a deconstrución do xénero, vinculándoo a unha certa emancipación cultural."Os corpos inscritos e os textos escritos" combina a análise filosófica coa creación literaria en forma de relatos, mesturando xéneros e, finalmente, desfacéndoos. | |
650 | 7 |
_aFeminismo _99509 |
|
650 | 7 |
_aModa _925662 |
|
650 | 7 |
_aXénero _922060 |
|
856 | _uhttps://www.xerais.gal/libro.php?id=7269360 |