000 | 01698nam a2200301 c 4500 | ||
---|---|---|---|
997 | 0 | 0 | _e2 |
001 | 2066587 | ||
003 | RBPG | ||
005 | 20231214115925.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 230126s2023 sp ||||e |||| 00| 1|glg d | ||
017 | _aVG 569-2022 | ||
020 | _a9788411102391 | ||
040 |
_aVIGO1 _dBPS |
||
041 | 0 | _aglg | |
080 |
_22015 _a821.134.4-31"19"*I |
||
100 | 1 |
_aTizón, Antonio _d(1960-) _eaut _929230 |
|
245 | 1 | 0 |
_aLobos doentes _c/ Antonio Tizón |
260 |
_aVigo _b: Xerais _c, 2023 |
||
300 |
_a308 p. _c; 23 cm |
||
490 | 1 |
_a(Narrativa _v; 504) |
|
520 | 3 | _aAo pé da Torre de Hércules aparece o cadáver dun home que agocha na chaqueta o logotipo dunha bandeira rusa e o enderezo de tres prostíbulos. Este será o primeiro dunha serie de crimes que remiten a diferentes autorías que semellan ter un só punto en común: a aplicación da lei do talión. Esta novela, na que o policía Sánchez Pereiro se transforma noutro dos moitos lobos e lobas doentes que loitan pola supervivencia, débelle o título ao poema de Rosalía «A xusticia pola man». Antonio Tizón aproveita este contexto para afondar na temática recorrente da vinganza, enlazada co 11-M como marco histórico da trama, e volve incidir, como en obras anteriores, na impunidade do poder fronte ao crime ou na confusión entre a loucura e a maldade. Aínda que agora, en «Lobos doentes», a narración intenta tamén descifrar a escuridade que rodea certas tendencias sexuais. | |
655 | 4 |
_aNovela de intriga y misterio _915189 |
|
655 | 7 |
_aNovela de intriga e misterio _929223 |
|
690 |
_aint _946135 |
||
830 | 0 |
_aNarrativa (Edicións Xerais de Galicia) _v504 _925760 |
|
852 | _aOED016 |